Retur og Reklamasjon

Det er noe galt med produktet mitt, hva gjør jeg?

Hvis du ikke finner en løsning på problemet, kan du ta kontakt med kundeservice på post@padlelivet.no. For å redusere tiden er det viktig at den informasjonen verkstedet trenger for å sette en nøyaktig diagnose fremkommer, slik at den optimale løsningen oppnås så fort som mulig. En informativ reklamasjonsmail og god dialog med verkstedets kundeservice kan ofte spare mye tid!    

Hvordan returnere produktet?

Ved service: 

Ta kontakt og avtal med verkstedet først. Hvis det er en defekt på produktet som går på garantien, dekker vi frakten via returlapp. Skulle det riktignok ikke dekkes av garanti blir du nødt til å dekke utgiftene på frakten. 

Ved bruk av angreretten:

Kjøperen må bære kostnadene ved å returnere varene dersom angreretten brukes.

Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Selgeren kan kreve at forbrukeren erstatter verdireduksjon som følge av kjøperens håndtering av varene som ikke har vært nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjon.

Slik gjør du:

1. Kontakt vår kundeservice dersom du vil bruke angreretten. Vi har mulighet til å stoppe bestilingen frem til ordren er aktivert og pakket av lageret.

2. Dersom varen allerede er sendt ut kan du bruke angrerettskjemaet som du fikk i ordrebekreftelsen.

3. Send deretter produktet til:

Padlelivet V/Romerike Profilering AS
Åkrokvegen 135, 2114 Disenå